Genomdrag av dagen

Syrran kom imorse så de var bara till o sätta på kaffet och kasta fram kortleken på bordet! Poker - först till 70 poäng. Tina hade turen med sig idag o tog hem vinsten. Synd =( Kanske blir det jag nästa gång ;)

Sen blev det ett städryck hos mig. Mest köket har blitt skurat rent och fint. Och passa på att kasta in två maskiner tvätt för tvättstugan var ju ändå ledig så :P

Ska bygga på mina naglar idag, det behövs för de har blitt rent för långa och en flyger snart av. Funderar på vilken färg man ska ha i en månad nu, men jag vetti fan.. :S Finns så mycket o välja bland så man kommer aldrig fram till nån färg!

Kommentarer
Postat av: Miss Vibeke

Så sant så sant. Ska göra mina på söndag, och har inte helt bestämt mig för vilken färg jag vill ha, men tror att jag vet ) hehe

2009-01-12 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0