Fredag

Fredag blev i stort sett ett enda nöje :D Efter jobb var det direkt hem och göra sig i ordning. Jag och Daniel var bjudna på middag hos mina föäldrar. Väldigt god kycklinggryta med ris blev det, och lite gott vin till det. Sen skulle vi ju ha efterrätt.. Men det blev ju inte riktigt så. Pappa hade kört iväg till affären för att handla efterrätt och när han kommer tillbaka så har han glömt efterrätten! Haha. Han handla allt det andra han behövde men glömde det han egentligen åkte iväg för att handla. Så istället fick han bjuda på den påse chips han handlat för att ha senare.

Efter middagen så åkte jag ut till Marina o Freddie där det bjöds på fest. Det vanliga folket var ju där och så fick man träffa en gammal vä. Har inte träffat henne på nog två år och minns det som igår när vi brukade ha skoj o partaja! Men kul hade jag där ute i alla fall.
Där fanns dock en skum kille närvarande också. En kvinnohatare... Påstod han sig vara i alla fall, men inte märkte jag av att han hata mig. Jag terra honom rätt mkt men jag såg att han tyckte det var lite roligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0