Allt för kroppen

Igår efter all städning och källsortering så fick jag tråkigt där hemma. Stack ner o solade en stund. Ahh så skönt och avslappnande det var :D Man drömmer sig bort till en varm o skön semester.
När jag kom hem efter solningen surfade jag runt efter billigast gym. Jämförde priser för ett år och skillnaderna var stora. På det ena gymmet blir årskostnaden ca. 2600 kr och de har alla de nyaste redskapen och du kan när som helst på dygnet gå dit o träna. Ett annat jag kollade upp kostade ca. 4800 kr för ett år. Lokalen där var inte lika stor, mindre redskap och öppet på speciella tider. Så helt klart blir det de första alternativet!! Det gymmet heter Fitness24seven. Nog många som vet vilket det är. De har en del gym i Malmö lite här och var och något i Lund vet jag.

Kommentarer
Postat av: Miss Vibeke

Kommer ni på lördag eller? :P

2009-01-29 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0