Yesterday

Igår var jag Malmö runt med Syrran och Moster :D Åkte till alla secondhandaffärer som säljer möbler och tittade runt lite. letade efter ett soffbord. Hittade inget jätte bra som jag tänkt mig. Men en gammal låda typ som m an kan ha som soffbord hittade jag. I vitt. Ganska hyfsad till priset; 150:-

Efter det åkte jag o syrran hem till henne. Jag, Tina och Jimmy gick ner till Fitness24seven. Blev medlemmar så nu kan vi gå och träna när vi vill på dygnet under alla 7 dagar i veckan. Så jag och syrran ska testa vårt första pass ikväll. Vi tar det som ligger i oxie. För i Malmö är det bara såna smala som tränar, pinsamt och komma in där när man har litta fett på kroppen ju!! Haha. Men jag ser framemot att få testa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0