Puuhh haa, en lång dag

Walla! Har jobbat idag 7.30-15.00 Egentligen min lediga helg men en som blev sjuk. Så ringde chefen o fråga om jag kunde hoppa in, och jo visst, vad gör man inte för jobbet ;) Haha! Helt slut var jag när jag kom hem, usch, längtade bara efter att få sätta mig ner i soffan o koppla av lite. Men så blev det inte. Kommer hem till en hel stökig lägenhet! Daniel som varit ledig idag och bara vatt hemma hela dagen har inte gjort ett jäkla skit! Inte ens diskat! Och det fanns kanske sju glas o diska och två tallrikar. Så tyvärr fick man börja städa när man kom hem... Men nu så, nu tar jag mig en lugn stund framför datorn :D

Ikväll blir det fest. Skoj ska det bli men man missar ju melodifestivalen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0