Helgen i ett

I fredgas slutade jag jobba 21.30 så kvällen blev ganska lugn efter jag kommit hem. Douglas och Linda var över här och vi spelade lite kort och en massa Buzz :D Kul var det. Men som sagt det blev en lugn kväll som inte vara så länge. Skulle upp o jobba dan efter.

Lördag åkte man ut till Marina ocg Freddie på fest. Linda, Douglas och Ralle kom hem till mig först så satt vi här en stund innan. Skulle ändå inte vara ute hos dem förrens kl 21.00
Pös ut där sen och oj sånt ös där va i mellan åt :P Jag dansa i alla fall som in i! Brände säkerligen ett antal kalorier där.
Åkte hem vid kanske två, tre tiden. Skulle ju ändå upp och jobba dan efter här med. Men fan vad man kände sig seg på jobb! Men jag skötte mina sysslor galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0