Ting i kort version

Då var snart alla julklappar avklarade. Bara några kvar och en av de svåraste kvar. Usch! Får väl ta en titt på det antingen när jag ska till stan i veckan eller när det blir Fields på lördag. Sen blir det ju kalas på söndag för min del! Fyller ju äldre då ;)

Idag har det varit invecklat. Till jobb imorse, hem efter bara nån timme, och sen till jobb i eftermiddags igen för att vara där kvällen ut. Men har fått kompensation för det, så det står mig lika :P

Katten mår bra, men är fortfarande namnlös... Att det ska vara så svårt att hitta ett namn som verkligen klickar.. Tjej namn är svårare än kill namn, tycker jag.

Jag är ganska så trött på folk som ständigt ska orsaka kollision i vänskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0