Vart tog påsken vägen?

En fest häromdagen hemma hos Marina och Freddie. Allt gick bra och alla hade roligt! :D Men två personer som var där, som vi inte kände sen innan, blev lite för fulla. Till sist fick Marina nog av dem och sa till dem; nu får ni gå här ifrån! Men så klart så gick inte det som det skulle. Tjejen börja tjafsa och killen började slåss. Oj oj, Slag hit o slag dit, Det pågick nog i en timme. Alla fick nog mer eller mindre ett slag av denna kille då han var rent galen. Till sist kom polisen och fick ta de båda med sig. Äntligen blev man av med dom!

En fullspäckad påsk har det varit. Jag har jobbat alla påskdagar, idag är min första lediga dag :D Fredag jobba jag till fem, direkt efter det var det iväg till Kävlinge på påskmiddag. Hemma igen vid tio, elva. Det var bara till att hoppa i säng eftersom jag skulle upp o jobba dan efter. På jobb till fem igen och sen direkt iväg till Lomma på påskmiddag. Hemma igen vid elva, bara till att hoppa direkt i säng. Skulle jobba morgonen efter oxå. Jobbade till tre den dagen, hem o duscha sen direkt iväg till Anderslöv på Taco-kväll. Hemma igen vid tio,elva. Bara till att kasta sig i säng, Daniel skulle upp o jobba tidigt idag.
Ahh, påsken har gått otroligt fort för mig! Inte varit ledig en dag av påskdagarna.. Men idag är jag ledig. Men ingen vila för det. Ska ta mig an all tvätt och städning av lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0