Telenor börjar bli en besvikelse

I fredags var man bjuden hem till Cici. Hon hade dratt ihop det gamla gänget som brukade umgås för nått år sen typ. sjukt trevligt och kul var det! Fann lite smått o gott att snacka om. Bäver och Mirro tittade också upp en liten stund. När kvällen börja ta slut var man lite rund om fötterna, så det var bara till att gå hem o sova för dagen efter gällde det museum. Bilderna från museet har jag redan lagt upp, så det är bara till att kika. Men vi hade så skoj där! Gick där i 3 timmar. Fast det var även på det tekninska museet. Haha där sprang alla vi fyra runt och lekte som om vi var små barn på nytt! :D

Söndag och måndag har flytit förbi ganska kvickt. Fick byggt om mina naglar i söndag. Riktigt fina blev dom :D Rosa glitter med lite vitt.

Har ringt och hört runt hur min Lasning ser ut. Mjoo jag är ju på väg, men har långan väg att gå. Suck. Inte för att jag är orolig, men ändå.

Sitter just nu i telefonkö hos Telenor. För ett tag sen lämna jag in min telefon på lagning. Det gick inte o laga den så jag fick en ny istället. Var och hämtade ut denna igår. Upptäcker att dom är jävligt snåla. På denna nya telefon har de satt på mitt gamla bakskal. Det syns tydligt, för mitt bakskal är jätte repat. Vad fan ska dom med ett bakskal till? Snåla jävlar som inte kan låta det sitta på som tillhör telefonen, utan ska byta tillbaka det till det gamla. Men i vilket fall som, så har de knäckt en bit på mitt bakskal så det sitter jätte löst och ramlar av hela tiden. Får ju antagligen lämna in den igen!! Då blir det fjärde gången.. Fast antagligen är det Sony Ericsson som är snåla då det är dom som står för delarna..

Fast Telenor är dock urkassa på "säkerhet". När jag skulle hämta ut telefonen sa jag att jag blivit av med mitt inlämningskvitto. Men jag hade med mig min garanti på mobilen och legitimation. Men det ända han bad mig om var telefonnummert, sen fick jag telefonen. Vem som helst hade ju kunnat gå in och hämta ut min telefon, bara de kunnat nr..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0