Var glad för vad du har

Har snacka i telefon nästan hela förmiddagen. Båda viktiga och mindre viktiga samtal.. Så hela förmiddagen gick åt till det. Fick sätta igång med städningen sen, golven behövdes dammsugas och tvättas. Har blitt gjort nu, myket fint och luktar gott gör det. Tar en paus nu, orkar inte städa i ett idag, har gått o blivit lite småsjuk. Ont i min hals, rasslig och det river när jag hostar =/

Men men. Har lagat mat nu, några köttbitar kryddat med chilli o annat och ris till det.
Jag har en himla tur att ha tak över huvudet och mat på bordet varje dag. Brukar alltid ta det för givet men egentligen borde jag uppskatta det mer. Även om det är jag själv som betalar för allt. Jag ska vara glad att jag kan betala det. Bara något jag började tänka på nyss... Jaja, nu är det sagt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0