Svennebanan i mina öron

Kvällen ägnad åt det kvinnliga könet

Imorgon blir det brudkväll hos Cici. Hon har dratt ihop det gamla "tjejgänget" och tänk bjuda på lite gott. Spel, skitsnack och dricka är vad kvällen nog kommer bestå av :P Hehe. Hon bjuder visst på ostbricka o lite frukt. Ohh vad jag längtar! Så det blir direkt hem efter jobb imorgon och duscha, sminka och klä.. Får väl värma upp med en smakrik cider efter duschen. Jag har turen på min sida och är ledig denna helgen :D Nice
Men det blir nog inte mycket sovmorgon för det. Lördag ska jag, Daniel, Tina och Jimmy till Malmö museum och tekniska. Jiippiii! I cant wait!

Har börjat lyssna på en låt som jag fastnat totalt för! Den e så rolig och man blir så glad av den. Hehe

Promoe - Svennebanan
Hörde den på Din gata här om dagen så gilla jag den och är i full rulle just nu att spela upp den.

Ser att Simpsons är på tv nu, så måste pysa! Ciao amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0