Sorg, skratt & undran

Dagen igår blev som den blev, det mesta gick i kras och jag satte mig på tåget till syrran. Sov hos henne där inatt, hon fick mig på bra humör igen, familjegeni och en massa lovesongs ;) Hehe Thanx for a funderful evening Siss!

Linda Rosing - vad kan man säga? Hon valde Hugo.. Oj oj, visst han var ju den som bäst visat framfötterna i programmet, de flesta killarna var ju bara skit.. Men en 19-åring?! Hallå? Vart har du huvudet Linda? Visst, kärleken är som den är. Men av vad man sett av Hugo så ligger han på aningen barnsligare nivå... Och din dotter är ju 15 år...

Bu! Blev du rädd?
Linda (Ståhl) kom över till mig nu ikväll. Satte oss i köket och lät Daniel spela sitt tv-spel. Så vi drog fram kortleken och ladda upp med te :D Mums och skoj! Hehe, linda backade ut sin stol så lät det ett gnisslande/tjutande ljud. Och ingen av oss var beredda på det och vi blev livrädda! Ahhh, jag hoppade till och var nära på att kasta ut mitt te på golvet. Båda två far in i gapskratt sekunderna efter. Haha. Snacka om att vara lättskrämd!


Längtar till sommaren, njuta i solen av en god glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0