Snart lalandia, mamma 50!

Tjoo lite update kanske?

Shoppingtur
Jag och Douglas var i stan och shoppa, på Entré :D Blev en hel del shopping för oss båda. Kom hem med några kassar från olika affärer :P Jag fick med mig; en klänning, ett par jeans-leggings, en tunika, en t-shirt och en tjocktröja till Daniel. Så nu kan jag vara nöjd lite framöver. Hehe. Vår frukost blev BurgerKing, haha mums! Det mätta gott i magen!
Efter det var det hem till Tina på en kopp kaffe.
Senare den dagen var det träning på gymmet med Tina och Jimmy. Oj oj slut blev man! Hehe. Fast jag kan inte använda alla de redskap jag brukar. Har fått en otrolig smärta i min höft.. Kan inte använda redskap där jag tränar ben o liknande. Då bara värker det. Och är rädd att jag ska göra smärtan värre om jag väl tränar så. Det får bli lite med magövningar och armövningar istället ;)

Shoppingtur - mat
Igår var det storshopping i Trelle. Citygross, Willys och ÖB. Skulle handla lite saker vi ska ha med oss till Lalandia. På tal om det så vet jag inte om jag skrivet mkt om det.
Vi åker till Lalandia på fredag för att fira mammas 50 års. Kommer hem igen på tisdag. Det blir badland, badminton, pubrundor, lekar och en massa firande :P Lääängtar så!

Stress
Idag vakna man i alla stress! Lägenheten såg ut som fan! EN BOMB SOM BLIVIT SLÄPPT! Haha. Snabbstäda som in i och fick bort det mesta. Direkt ner till tåget för att åka o träna idag igen. Hade hela gymmet för oss själva :D Riktigt nice! Hehe. Hem igen och duscha, klä sig och kasta in ett blogginlägg. Snart bär det väg till jobb. Har kvällspasset idag.

Det var allt för nu.. Förhoppningsvis hinner jag med att skriva lite till ikväll när jag slutat.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0