Shopping på marknaden

Igår var det fördelsedagsfest. Daniel (grannen) fyllde 22 år, så fira det med litta partaj :D Mycket roligt var det. Oj oj vad vi dansa. Jag och Marina dansade till och med bugg. Det var ju ett bra tag sen, så var kanske lite rostiga. Hehe. Drack några liter vatten innan jag gick o la mig, så jag mådde prima imorse, bortsett från att halsen var lite rosslig från allt sjungande :P


Svedala marknad/tivoli

Idag när man vakna strålade solen på sååå jäkla skönt! Jag, Daniel och Marina gick ner till marknaden och käka Langos. Första gången jag ätit det, helt okej faktiskt. Inget wow med det precis, men så där lagon gott :D Vi stannade till vid ett stånd med t-shirtar som hade coola tryck. Daniel köpte 3 styck sen gick han hem. Jag och Marina fortsatte att tralla runt, och mötte upp Cici och Andreas. Jag fick köpt mig ett par solbrillor. Marina hon shoppa loss, Haha. Det blev 20 par strumpor! 3 t-shirtar till sin kille, och två skärp till sig själv.
Förutom allt det så köpte vi sillabåt och käkade. Mums! Även lite godis blev det, och en mycket smakrik slushice.

Klockan är elva, måste nog kalla det till sängen nu.. Måndag imorgon.. Puhh ha! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0