Ring på dörren, håll utkik på bilen!

Varit på jobb idag, fast att det var min lediga dag. Någon som blev sjuk så jag fick hoppa in. Efter jobb var det tid för utbildning. Det var en Diabetesutbildning som jobb ordnat åt oss assistenter. Jätte bra tycker jag! Du får lära dig utan att behöva betala för en utbildning, och man behöver säkert använda sig av det man får lära.
Måste säg att det var jävligt god mat som bjöds där ute! När jag skriver där ute menar jag borta i Hällåkra. På nån gård utanför Grönby. Haha! Tillbaka till maten: det var nån spenatpaj med lax. Fy fan vad gott! Den godaste pajen jag någonsin ätit! Ge mig receptet :P Sen blev det kaffe och kaka, mums!

Tillbaka hem igen, där syrran satt o vänta i min lägenhet. Ahh när vi sitter och tittar på tv så ringer det plötsligt på dörren. Man blir alltid lika chockad för det ringer typ ALDRIG på min dörr! Haha, bara när jag väl väntar besök. Och så var det en snubbe från radiotjänst! Tur att vi betalar vår tv-license :D Annars hade det blitt lite pinsamt. Hehe
En stund senare ringer det fan på dörren igen! Hmm *vem är det nu?* Det var visst en av grannarna i trappen bredvid som ville berätta: Han stod o titta ut genom sitt fönster och såg en kille som gick o titta in i bilarna vid vägen. Så märkte han att killen stannar till vid en bil (som då är Daniels) och kollar in ganska länge. Killen tar upp sin mobil och ringer någon..? Just då stängde grannen sitt fönster så killen på gatan såg honom och sprang iväg. Tack snälla granne för att du ringde på o sa något! :D Så nu får vi hålla utkik på Daniels bil...

Kommentarer
Postat av: cici

Jäkla snäll granne, ahhh då får man se upp för radiotjänsten nu då. Gäller att inte öppna för någon man inte känner igen :P

2009-04-22 @ 22:30:42
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0