Musiken gör mig lycklig!

Varit på jobb till 15. Sen var det raka vägen ner till byn, ta ut pengar så jag kunde få mina flak öl :D Sen systemet, öl där med, ville ha två av god smak till kvällen. Sen Svedalalivs för och fixa kort, sen Netto för att handla resten till Lalandia. Puhh ha! På väg hem kommer jag på att jag skulle in om andra jobbet också och lämna av lite grejor. Fan! Pallade inte vända och gå tillbaka dit. Får ta det sen helt enkelt :D

Tune up!
Lyssnar på webbradio nu. Världens goaste radiostation med asgo musik! Besök gärna och lyssna! Perfekt sommarmusik. Soukous.org  - afrikanskt, karibiskt dansant från kongo. Yiiiiiha!

Nu ska jag chilla i solen, dricka en öl, lyssna på min goa musik och kanske småstäda lite.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0