Jag vill bara sova!

Fy fan vad jag är trött! Ska upp o jobba imorgon bitti och har inte kommit i säng ännu. Slutade 21.30 idag, gick sen hem till Cici för o säga hej. Så blev det en stund där. Fastna i att sy ihop hennes långkalsonger :P Hehe. Sen gick jag hem och fick börja städa undan alla kläder på sängen. Och efter det fick jag packat ner det mesta jag ska ha med till Lalandia. Har även betalt alla mina räkningar nu så jag inte glömmer det innan vi åker. Ska snart ner och titta upp en tvätttid. Sen ska jag kasta mig ner i sängen och sova!

Imorgon blir det en lång dag. Sak först jobba till 15.00. Sen springa och handla lite här och var i byn. Handla hem det sista jag ska ha med till Lalandia. Sen in om det andra jobbstället och fixa en grej där. Sen raka vägen hem, laga mat och sen göra sig iordning. Sen bär det väg ut till Marina och Freddie. Valborgsfest/födelsedagsfest. Freddie fyller år idag och Kim till helgen så det slår ihop. Hem i tid och gå till kojs. För sen ska vi upp dagen efter och åka till Danmark.

Ha et fint allesamman! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0