Hoppas det blir av..

Jobb och sen träning idag. Varken jag, Tina, Jimmy var egentligen taggade att träna idag.. Men bättre att gå dit o försöka. Så litta workout blev det i alla fall
Linda hämtade upp mig efter en snabbdusch hemma. I bilen satt redan Douglas och Marina. Körde hem till M&F och slog oss ner i sofforna. Snacka som fan gjorde vi, och kolla bilder på facebook från våra tidiga gymnasieår.. Haha! Guud så liten man såg ut då! Och jag tyckte jag var blond då... Mitt hår var ju mörkt! Haha.. Det var minnen från ett matte-läger.
Ut en runda för o rasta deras hund och sen bar det väg tillbaka hem.
Dagen har gått fort, det ena efter det andra.. Men en mycket trevlig dag har det varit :D Och solsken oxå ju!

Imorgon blir det jobb till ca.17.00 och sen bör det väg in till Malmö, hem till syrran i all hast för sen får vi besök, av den "okände". Hoppas det går bra, och att han ens dyker upp denna gången.. Gör han inte det.. Ja då får det va så. Då är det slut på dessa "lära känna sina döttrar träffar". Jag menar; nån måtta för de väl va.
Skulle han inte dyka upp, så blir det i alla fall en rolig kväll ihop med mina sockersöta och underbara systrar. De tre musketörerna ;) Hehe.

Nä vet ni?! Nu kallar sängen! Ska upp och jobba imorgon, börjar åtta. Behöver ju min skönhetssömn ;)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0