Från ruin till diamant

Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! When I get older I will get stronger! There is no doubt about it. For every day that goes, I learn something new, and thats what makes me the ONE I am. ¨


Jag är glad för alla mina vänner, syskon och kusiner. Älskar er alla och mår toppen på grund av er! Har jag tråkigt, är alltid en vän vid dörren för att pigga upp mig. Är jag ledsen, finns alltid ett syskon där för att trösta mig. Är jag förvirrad eller arg, har jag alltid en kusin framför mig som lugnar mig. Det är inte bara jag själv utan även alla er som har format mig till den jag är idag. Med er kärlek och vänskap har jag lyckast bygga upp mig själv, och älska vidare och ge vänskap vidare.
Men först och främst; tack mamma! Det är du som gjort att jag finns och är någon idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0