Cici rädda min urtråkiga tv kväll

En rundtur i vårt Svedala - går ganska fort ;)

Cici kunde inte ringt mig mer lägligt :D Satt o titta tv med Daniel. Så sa jag till han; asså fan, titta på klockan, vi kan inte bara sitta här i titta på tv tills vi ska gå o lägga oss.. Så jävla tråkigt! Och just då ringer Cici! Vad gör du? Inget alls.. Bra kom ut. Så gick jag ut på parkeringen och där stod Cici med bilen. Äntligen något att göra tänka sig! Ahh nice :P Båda var hungriga så drog till Donkan och käka. Sen snurra vi runt med bilen och bort till Josse och stod o snacka lite med henne. Diskutera hur vi satte på dimmljusen på en Audi. Hehe, det gick till slut minsann ;) Efter det fanns det inte mycket att göra så vi åkte bort till de "nybyggda" husen och titta. Sneakpeakers haha! Stirra in i främlingars hus för att se hur fint/fult de hade. Fick oss en lång pratstund om allt möjligt också. Allt från "Hur Svedala kom till på kartan" till "killar och deras hjärnor".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0