Höst

Godmorgon alla!

Solen skiner ute och morgondaggen ligger kvar på gräset. Stod vid mitt köksfönster och titta ut medans jag drack mitt te. Funderade över hur dagen kommer se ut och kom fram till att idag är en bra dag. Inte för att den egentligen skiljer sig mycket från alla andra dagar jag ska på jobb, men det var solen som fick mig o tänka så. Och luften som kändes så frisk att andas in och till o med att se daggen likna e frostig kall beläggning över gräset fick en att få ett leende på läpparna. Hösten är en väldigt fin årstid, kylan i luften ger friska andetag, solen som tittar fram får en att känna den sista värmen som e kvar sen sommaren, löven med alla dess fina färger får en att se naturen färgglad. Det stimulerar ens sinne på ett positivt vis. Fortsätt ge oss dessa fina höstdagar att vakna upp till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0