Tar skada av solen

Då har man jobbat 7-15 idag. OTUR! - Fick solutslag på jobb idag!
Så nu kan man inte va i solen på ett tag. När det väl läkt igen så får jag ha solskyddfaktor 50 typ!
Och så får ja ha tröjor som täcker axlarna, och hur kul e det!
Efter jobb stack jag ner till Doug´s skola, (min gamla skola).
Där satte jag mig i gräset och löste korsord medans vissa spela volleyboll.
En efter en börja folket gå hem och jag drog mig också till slut. Kom hem och hörde någon skrika
mitt namn utanför mitt fönster, stack ut huvet och kolla. Och vips! Där satt ju Boij!
Gick ut o skuggan o snacka lite med dem ett tag, o sen kom min sötnos hem och då följde jag med in.
Sen gick han igen, för han skulle bara hämta shorts - skulle iväg o spela fotboll med polarna i stan.

Usch, mina utslag kan inte sluta klia! Desto mer jag kliar desto värre blir det, och det svider också!
Dumma dumma sol! Du ska bara finnas för att göra det varmt o skönt, inte för att skada!


Kommentarer
Postat av: cici

ja men va fan jag hr ju aldrig nåt att blogga om :P..mitt liv är så händelselöst :(....

2008-05-08 @ 22:13:08
URL: http://c1c1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0