RoadTrip

Igår åkte jag och min älskling på en liten Roadtrip med hans pappa och Jörgen.
Först åkte vi till Kivik för att handla deras egna goda safter :D Passa på att titta lite
på det fina trädgårdarna de hade där.
Sen åkte vi vidare till Simrishamn för att äta något. Vi parkera vid hamnen och jag var snabb med
kameran =)
Efter vi ätit där körde vi till Mossbystrand och tog vars en glass där.
Jag var otroligt sugen på Mjukglass så det fick det bli! Första gången jag äter mjukglass i år.

     

   

Kommentarer
Postat av: cici

2008-05-19 @ 21:57:41
Postat av: cici

Det var ju synd att vi inte stötte på varandra där, vi var ju också i Simrishamn och nästan i Kivik,, vi hamna vid stenshuvud istället :P

2008-05-19 @ 22:00:55
URL: http://c1c1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0