Mest en vanlig dag.

Idag vaknade man av sin telefon, syrran som ringde och sa att hon var på
väg.. Så det var bara till att stiga upp och klä på sig. Cykla och mötte henne, gick ner till NFU.
Satt o vänta på henne där när hon satt i samtal med SYO. Sen gick vi till syrras Jobb och tog en kopp kaffe med
Stina. :D Trevligt trevligt. Sen bar det väg hem till mig, dammsög och tvätta golv. När klockan närma sig ett
körde syrran mig till jobb. Där snacka man litta skit med Jenny Penny   :P
Jobba till klockan blev 21.00, då hämtade Hjärtat mig! Vi körde till bankomaten o tog ut pengar sen snabbt iväg till
Klågerup. Där byggde jag mina niglar, gult glitter blev det denna gången :D Hihi, mkt mkt fint och sommrigt.

Längtar tills imorgon - Törringelund!

Godnatt alla - Nu är det sovdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0