Het dag idag

Började denna underbara dag med att sitta en och enhalv timme i en bil som inte
ville starta. Jag o min syster skulle ut till Mor i Törringe. Så till slut kom Mor och hämtade
oss istället. Väl där ute blev det en halvtimme i solen med min korsordstidning.
Fick mycket hjälp av syrr o mor. Kanske för mycket hjälp, hehe. Ville ju klara litta själv ;)
Sen körde syrr mig till jobb där jag skulle hoppa in några timmar.

Efter det blev de stan med Marina. In på H&M och skulle hitta bikinis. Marina lyckades hitta en, men inte jag =/
Har sökt efter en bikini i tre år nu men inte lyckats hitta någon som passar.. Synd.
Men för att trösta mig så handla jag ett fint sommarlinne istället, så blev jag på lite bättre humör. Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0