Bröllopsdagen!

Idag är den en stor dag.
Ska snart hoppa i bad och sen äta frukost.
Ska packa ner resten av mina saker som jag inte packa igår.
Sen ska jag ta bussen 10.37 in till Värnhem till min Syster.
Väl framme där ska väskan packas upp och jag ska börja göra mig iordning.
Sminkning, påklädnad, fixa frisyren..
När klockan närmar sig 12.30 ska jag och syrran bege oss till rådhuset och möta upp
mamma, pappa, lillsyrran och storebror.
Sen vigs mamma och pappa!! :D:D:D:D såååå kul!
Efter det är det hem till Törringe där mina föräldrar bor och bröllopsfesten kan börja!
Presenter, god mat, musik, skratt, trevligt sällskap! Kan det bli bättre?

Jag tar med min kamera och ska fota så mycket jag kan.
Kommer senare att lägga upp nån av bilderna här så ni kan se hur allt såg ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0