10/5

Nu har jag missat en del att skriva in.
Får ta det kortfattat

I lördes mellan 10-14 var det loppis i Törringe.
Jag och min sötnos hämtade upp Doug och drog ut för att titta.
Jag handla två pärmar och två Com-talks.
Pärmarna har kommit till bra användning redan. Har satt in alla mina räkningar
i den ena och en massa viktiga papper i den andra.




Var på Ystad Cruisingen. Det var underbart kul!
En massa snygga bilar och trevligt raggarfolk.
Det var tur man hade en kylväska att ha ölen i med tanke på det varma vädret.




Efter ystad cruisingen åkte vi vidare till Törringelund.
Där var det Perikles och Blackjack. Väldigt mycket folk
och otroligt kul.




Kommentarer
Postat av: cici

vad du är duktig och sätter in räkningar och grejer, det är vuxenpoäng på dig ju;)...var fan var du på törringe såg inte röken av dig!!!

2008-05-13 @ 14:31:21
URL: http://c1c1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0