Lomma

Ja då har man varit i Lomma sen i söndags.
Har passat Daniels mormor och morfars stuga.
Det blev både grillning och filmkväll. Har inte orkat mycket mer
eftersom båda har jobbat. Men riktigt mysigt har det varit :D
Så ska man vara hemma i helgen eftersom jag ska jobba.
Det blir lite omständigt att sova i Lomma när jag jobbar o inte Daniel.
För då ska han upp på morgonen o köra mig till jobb i Svedala o sen köra tillbaka
till Lomma. Usch ja.

Det kommer bilder snart från Lomma.
Måste bara dit och hämta min kamera först.

Kommentarer
Postat av: cici

skönt att komma ifrån svedala lite kan jag tänka mig oh få lite lugn och ro :) lite kvalitetstid :)

2008-06-28 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0