Nu har man handlat

Tjoohopp!

Då fick man storhandlat igår. Blev en jäkla massa mat. Frysen är helt fullpackad och kylan näästan likaså.
Men det känns bra måste jag säg. Slippa svälta från morgon till kväll, veta att man bara kan öppna kylen så finns där något att glufsa i sig. Är ju INTE EN PRO ANA, så jag gillar mat. Kan glufsa i mig tills jag knappt orkar resa mig. Hehe.
Imorse blev det ägga macka med kaviar. Jag och dogge som frukosta ihop. Med oboy oxå. Mums!

Imorgon blir det fest. Marina och Alex firar 20 år av födelsedagar.
Fick ju köpt mig en ny klänning till imorgon. Och en liten kofta att ha över.
Kommer väl lägga ut bild på det senare så ni kan se om ni vill de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0