En bit av turkiet

Oj oj oj oj, ett tag sen man kolla till sin egen sida.
Fast får ju räkna bort tiden i Turkiet. 2 veckor av sol, bad och hemlängtan.
Åkte dit och chockades av vårt hotell som hade lite lägre standard än vad vi blitt lovade,
man fick ju betala för sitt toapapper om man ville ha något =/
Men annars var resan helt njutbar. Med en värme som kröp längs huden på en
kunde man svalka sig i poolen, dock inte i havet för det var ganska varmt. Men en liten avkylning blev
det väl. Fast kommer mest ihåg den salta smaken när jag tänker på havet.

Vi bestämmde oss för att boka nån utflykt, det blev en båtresa och ett vattenland.
På vattenlandet brände jag mitt ansikte av solen och skrapa upp min skinka. Men bortsett från det
så var där kul, riktigt farliga vattenkanor. Hehe.. det gick undan när man åkte :P
Vår andra utflykt - båtresan - var fantastiskt! Det var så vackert där ute på havet. Skönt var det
att få känna vindar mot sin solvarma kropp. Man fick åka längs klippor och stränder. Man stanna till
många gånger för att få lov o ta ett dopp oxå. Det bästa doppen av de alla var helt klart när vi stanna till
långt ut i havet. Helt ensamma var vi, o riktigt blått hav, och så var där tyst :D

Bortsett från sol och bad så blev det ju festande. På Robin Hood.
En nattklubb med fyra våningar och blandad musik. Så klart hade vi fixat kort så att
vi fick 50% på all dricka där inne.
Det var dans, svett, musik och en himla massa shake:ande där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0