Zzzz

All by my self!

Imorse var det iväg till körskolan. Min sista betalda lektion.
Nu e det dax att langa upp pengar för att kunna ha fler lektioner, suck..
Hur ska man ha råd..
Efter det hade jag lite tid över innan min buss skulle gå, så jag gick in på valen.
Handla ett vanligt linne och en kam :D
När jag kom tillbaka till svedala var det in på Coop o handla grillmat till imorgon.
Sen hem. varva ner en liten stund. Iväg på jobb o sitta där till halv sex.
Sen hem igen. Fick gäster, snacka litta med dem.
Älsklingen ringde, kom ut nu!
Fick man ut o iväg till malmö, hem till hans mor.
Lämna pengar o snacka lite.. :D
Sen hem igen, plocka upp douglas på vägen.
Har satt in en pizza i ugnen o ska snart käka den.
Det var allt för idag!

Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0