Min dag

Sitter med min älskling hemma hos mig, kärleken blomstrar :D Hihi..


Har precis fått reda på en underbar nyhet!
Kan inte dela med mig av den än, får inget säga..
Men om nån vecka så får jag lov. så då LOVAR jag att jag
ska berätta de underbara nyheterna..
Nu blev du nyfiken va? Hehe...


Började morgonen med en dusch, o sen blev det till Trelleborg och
köra med körskolan. När man var klar där var det raka vägen hem
och städa.. (tråkigt). Sen bort till Marina och sprang på terräng o gjorde litta sittups.
(Tror jag kan bli smal) Hehe
Efter det, en ny dusch. Sen iväg på jobb, började 13.00
Slutade sen jobba 21.00, kom hem, titta i min reklam o satte mig sen vad datan =)
Kul va? Nu vet ni hur en dag i mitt liv kan se ut, helt vanlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0