Looong

Jaha, då var det dax att blogga igen då :P

Sitter hemma just nu med min sötnos.
Han tittar på tv o ja sitter lite vid datan.
Idag har varit en lång dag. Vaknade vid åtta och satte mig vid datan
Tittade på en film jag laddat ner. Sen kom Marina till mig.
VI drog ner i byn, handlade ett minneskort till min kamera på 2GB. :D
Sen drog vi till netto och shoppade litta mat, läsk, saker etc.
Hem till mig, ner i byn igen för ja glömde lämna tillbaka filmen jag hyrt.
Hem igen, tog ett bad, såg en ny film, hehe :D
Sen kom Daniel till mig, vi satte oss i bilen. Körde hans cp kompis till Höör.
Körde hem igen o här e jag nu....

Imorgon ska jag till körskolan, köra litta med Tommy.
Ska se om jag kan bli något bättre på min urkassa körning.

Snart sängen som kallar.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0