Godmorgon

Ja då sitter man här nu och dricker sitt kaffe.
Det gick o laga kaffe trots att kaffekokaren e sönder, för de e ju
själva kannan som har spruckigt i botten.
Har tatt en uppiggande dusch, men hittar ju inga strumpor! Ahhh!
Ska snart cykla iväg till jobb, börjar nio idag, sovmorgon ;)

Funderar på vad man ska göra idag när man kommer hem.
? hmmm...
Städa kanske? Verkar finnas det ända att göra ju... Suck så tråkigt!

Längtar tills imorgon för då ska jag tvätta! Och det innebär att äntligen kommer
min garderob vara full med kläder som e rena! Så kan jag välja o vraka lite mer fritt... Hehe
(Som ni förstår så har jag inte tvättat på länge)

Jag köpte kläder online på HM igår! Två klänningar faktsikt :D
De tänkte jag ha när jag åker till Turkiet för det kommer vara såååå varmt!
Jag åker ju under den varmaste perioden så. Haha fattar inte hur jag ska palla!
Men läääängter otroligt mycket ändå!! :D

Närmast i schemat ligger Valborg - Fest hos Lina i Ladan.


Valborg 2007

Nu ska jag fortsätta min påklädnad!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas du får en bra dag :)

/ Carro

2008-04-24 @ 08:03:49
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0